Enabel-BEN19008...
|
2021-506754 |
Mise en place d'un système d’information hospitalier (SIH) et extrahospitalie...
|
23/02/2021 |
Simplified negotiated procedure with publicity
|
23/03/2021 |
CN
|
Description: Mise en place d'un système d’information hospitalier (SIH) et extrahospitalier (SEH) dans quelques formations sanitaires publiques au Bénin
Publication number (TED):
Technical capacity minimal level: Classe: N/A, Catégorie: N/A
|
|
VSV-2021-VSV-WR...
|
2021-506778 |
Ontwikkeling en beheer van websites
|
23/02/2021 |
Restricted procedure
|
01/04/2021 |
CN
|
Description: Ontwikkeling en beheer van websites
Publication number (TED):
Technical capacity minimal level: Klasse: N/A, Categorie: N/A
|
|
Poperinge-PPP06...
|
2021-506769 |
Uitnodiging tot indienen offerte - Aanstellen ontwerper voor opmaak van een gemeentelijk ruimtelijk uitvoeringsplan GRUP stadskern Poperinge met inbegrip van planmerscreenin...
|
23/02/2021 |
Competitive procedure with negotiation
|
29/03/2021 |
CN
|
Description: zie II.2.4
Publication number (TED):
Technical capacity: 1. Bewijs van opname in register2. Referenties3. Medewerkers4. Kwalitatieve beschrijving
Technical capacity minimal level: 1. Het bewijs van opname in het register van ruimtelijke planners van de personen die belast zullen worden met het opmaken van de plannen.2. Referenties voor het domein ruimtelijke ordening. Deze referenties bevatten in elk geval een lijst van gelijkaardige, reeds uitgevoerde studies.3. De nominatieve aanduiding van alle medewerkers die de opmaak van het ruimtelijk uitvoeringsplan zullen uitvoeren samen met hun curriculum vitae. Op dit curriculum dienen de kwalificaties (met datum) inzake opleiding m.b.t. ruimtelijke ordening en planning in elk geval vermeld - een kopie van het getuigschrift of diploma dient bijgevoegd. Aanduiding van de persoon die het dossier zal behandelen bij de organisatie.4. Een uitvoerige en kwalitatieve beschrijving van alle elementen die nodig zijn om een duidelijk inzicht te geven in de wijze van aanpak en om die te kunnen beoordelen volgens de in dit bestek vermelde gunningscriteria, d.w.z. ten minste: - de voorgestelde methodologie en de wijze van aanpak in functie van de voorliggende opdrachtsomschrijving;- de concrete prestaties en acties die de dienstverlener zal ondernemen om te komen tot de in het bestek aangegeven producten en het door de dienstverlener voorgestelde procesverloop.
|
|
Arteveldehogesc...
|
2021-506797 |
Raamovereenkoms...
|
23/02/2021 |
Simplified negotiated procedure with publicity
|
18/03/2021 |
CN
|
Description: Omdat talloze architecturale software uitdagingen zich op termijn kunnen aandienen, is de dienst ICT – als opdrachtgever - op zoek naar een opdrachtnemer, die op afroep mee kan helpen aan het ontwerpen en faciliteren van deze Enterprise Architectuur.
Indien een opdracht (project) wordt aangevraagd (op afroep) dan kunnen jullie ons ondersteunen in volgende punten:
▪ Het in kaart brengen van huidige technische architectuur en bepaling van plan voor opstellen van een doelarchitectuur.
▪ Bepalen van huidige maturiteit qua ontwikkelprocessen en mogelijke stappen om dit maturiteitsniveau duurzaam te verhogen.
▪ Verzorgen van professionalisering aan de hand van opleiding, documentatie en workshops.
▪ Aanleveren van methodologieën, processen en een governance kader.
▪ Het ontwikkelen en uitschrijven van een standpunt (visie) omtrent diverse trends en technologische ontwikkelingen vanuit een architecturaal perspectief.
▪ Het architecturaal ondersteunen van het ‘solutions’-proces en de nodige adviezen verstrekken.
▪ Mee uitwerken/ondersteunen van architecturale richtlijnen, principes en standaarden voor het invoeren van een Enterprise Architectuur
▪ Ondersteuning bij de selectie en implementatie van modelleertools.
▪ Ondersteuning bij de selectie en implementatie van diverse tools voor het invoeren van een Enterprise Architectuur.
▪ Verstrekken van relevant ICT advies op basis van uw kennis en ervaring.
▪ Evaluatie van technische haalbaarheid en risico’s bij het uitwerken van een Enterprise Architectuur.
▪ Omzetten van functionele naar technische analyses.
▪ Ondersteunen bij het opstellen van bestek(ken) (technische luik) voor de verdere implementatie van de Enterprise Architectuur
Publication number (TED):
|
|
VWZ-PPP12M-90/1...
|
2021-506872 |
Oproep tot aanvraag tot deelneming - Oproep tot kandidaatstelli...
|
23/02/2021 |
Restricted procedure
|
28/03/2021 |
CN
|
Description: zie II.2.4
Publication number (TED):
Technical capacity: 1. Samenstelling van het ontwerpteamHet ontwerpteam wordt vertegenwoordigd door een architect en wordt bijgestaan door volgende personen al dan niet in dienstverband:- Stabiliteit: Master in de industriële wetenschappen, burgerlijk of industrieel ingenieur - Technieken: Master in de industriële wetenschappen, burgerlijk of industrieel ingenieur- EPB verslaggever: geregistreerd bij het VEA- Ventilatieverslaggever: - Veiligheidscoördinator ontwerp en verwezenlijking woningbouw en nutsvoorzieningen (hoofdleidingen en huisaansluitingen).Voor het onderdeel infrastructuur:één ingenieur: master in de ingenieurswetenschappen optie bouwkunde, master in de industriële ingenieurswetenschappen optie bouwkunde (*)één landschapsdeskundige: minimaal professionele bachelor in de landschapsarchitectuur. (*)2. Voorbeelddossier:Aan de hand van dit voorbeelddossier haalt u aan dat uw team in staat is om dergelijk ontwerp te realiseren. In een bundel van maximaal 10 pagina's A4 formaat verduidelijkt u alles aan de hand van een korte omschrijving, plannen en sfeerbeelden. Woningbouw en infrastructuur zitten in deze bundel vervat.
Technical capacity minimal level: 1. Alle diploma's moeten mee ingediend worden bij de inschrijving. Het niet toevoegen van de nodige diploma's zal tot leiden tot weigering van de kandidatuur2. Het voorbeelddossier leunt dicht tegen dit dossier en is vergelijkbaar in ramingsbedrag
|
|
Wanze-2021-0001
|
2021-506846 |
Exploitation des cafétérias de la piscine et du hall des sports 2021-2027
|
23/02/2021 |
|
02/04/2021 |
CN
|
Description: La Commune de Wanze souhaite offrir un service de cafétéria/restauration au sein de deux de ses établissements sportifs à savoir le hall des sports et la piscine de Wanze tout en transférant le risque économique lié à l’exploitation de ces cafétérias sur un opérateur économique privé.
Pour ce faire, elle organise une mise en concurrence de la concession de service pour la désignation d’un opérateur économique pour la gestion des deux cafétérias.
La première cafétéria est située au Hall des sports, Rue Géo Warzée 19 à 4520 Wanze. Elle est actuellement occupée par un concessionnaire dont le contrat arrive à échéance en 2021.
La seconde cafétéria est située à la piscine de Wanze, Rue Moncousin 26 à 4520 Wanze. Celle-ci est en cours de rénovation dans le cadre des travaux effectués à la piscine et est libre d’exploitant.
Publication number (TED):
|
|
CF-SG-CF-SG-MP
|
2021-506969 |
Marché public de services portant sur la réalisation d’une étude relative à la construction d'un référentiel pour l'observation de la pratique professionnelle et de l'emploi culturels en Fédération Wallonie-Bruxel...
|
24/02/2021 |
Simplified negotiated procedure with publicity
|
27/03/2021 |
CN
|
Description: En Fédération Wallonie-Bruxelles (FW-B), le secteur de la culture est composé d’initiatives et d'activités très diverses. Les conditions de travail se différencient fortement selon les domaines culturels pris en considération. Certains travailleurs exercent leurs activités professionnelles dans les domaines artistiques (musique, théâtre, danse, arts de la rue, arts du cirque, arts plastiques, cinéma, etc.) ; d’autres dans des organismes culturels tels que les centres culturels, les musées, les bibliothèques publiques, etc. Au sein de cet éventail éclectique, le parcours des professionnels pour parvenir à travailler et à vivre de leur métier, de leur art et de leur spécialisation, varie tout autant.
L’objet de l’étude concerne une première phase d’investigation, relative à la méthode, et qui doit permettre :
- d’identifier les problèmes méthodologiques qui se posent pour construire un instrument d’observation régulière de la pratique professionnelle et de l’emploi culturels en Fédération Wallonie-Bruxelles ;
- de formuler des hypothèses de travail pour les résoudre et construire cet instrument d’observation.
La future recherche prendra en considération les recommandations de l’Unesco en matière d’emploi culturel ainsi que celles d’Eurostat, notamment les conclusions du programme ESSnet-Culture.
Elle prendra en considération les données d’information qui peuvent être accessibles auprès de l’ONSS et de l’INASTI, en documentant notamment les problèmes d’identification des opérateurs culturels, via les codes NACE.
Elle prendra en considération les données d’information sur l’emploi culturel telles qu’elles sont accessibles au sein de l’Administration de la Fédération Wallonie-Bruxelles, et particulièrement auprès de la Direction de l’emploi non marchand, de l’Administration générale de la culture ainsi qu’auprès des administrations de l’enseignement, dans les observatoires de l’emploi des entités fédérées, à l’Institut fédéral de statistique.
Elle prendra également en considération la documentation relative à l’emploi culturel telle qu’elle existe au sein des fédérations professionnelles des divers domaines de la culture en Fédération Wallonie-Bruxelles.
Elle prendra également en considération la documentation relative aux données d’information en matière d’emploi culturel telles qu’elles sont accessibles auprès des agences et bureaux sociaux qui gèrent les aspects juridiques, fiscaux et sociaux liés aux contrats de travail et à la facturation de prestations culturelles pour des tiers, tels que SMART, etc.
Publication number (TED):
|
|
OCASC-40070
|
2021-506941 |
40070 - Entretien des abords de logements à Hamme Mille pour le compte de l’Office Central D’Action Sociale et Culturelle du Ministère de la Défense (OCASC)
|
24/02/2021 |
Simplified negotiated procedure with publicity
|
17/03/2021 |
CN
|
Description: Entretien des abords de logements à Hamme Mille pour le compte de l’Office Central D’Action Sociale et Culturelle du Ministère de la Défense (OCASC)
Publication number (TED):
Technical capacity minimal level: Classe: N/A, Catégorie: N/A
|
|
FOD VVVL-PO/2020/2
|
2021-507045 |
l'Aménagement, l'exploitation et l'organisation du restaurant d'entreprise et services connexes
|
24/02/2021 |
Simplified negotiated procedure with publicity
|
03/03/2021 |
CN
|
Description: l'Aménagement, l'exploitation et l'organisation du restaurant d'entreprise et services connexes
Publication number (TED):
Technical capacity minimal level: Classe: N/A, Catégorie: N/A
|
|
Woluwe-Saint-Pi...
|
2021-506911 |
Centre sportif - Exploitation, conduite, surveillance, entretien et garantie totale des installations de chauffage, de ventilation, des installations sanitaires et d'épuration des eaux de la piscine durant la période du 01.07.2021 au 31.12.2023
|
24/02/2021 |
Open procedure
|
11/03/2021 |
CN
|
Description: Centre sportif - Exploitation, conduite, surveillance, entretien et
garantie totale des installations de chauffage, de ventilation, des installations sanitaires et d'épuration des eaux de la piscine durant la période du 01.07.2021 au 31.12.2023
Publication number (TED):
|
|
Mechelen-PPP001...
|
2021-507056 |
Uitnodiging tot indienen offerte - Archiefbeheersy...
|
24/02/2021 |
Competitive procedure with negotiation
|
22/03/2021 |
CN
|
Description: zie II.2.4
Publication number (TED):
Technical capacity: 1. Minimum aan ervaring aan te tonen door middel van attest van goede uitvoering bij minimum 3 organisaties (of gemeenten/steden > 30.000 inwoners of 3 bedrijven met minimum 10.000 klanten) die wij mogen contacteren (met vermelding van gemeente/stad, contactpersoon, emailadres en tel.nr.).2. De leverancier moet voldoen aan de Europese wetgeving rond GDPR/AVG (General Data Protection Regulation / Algemene Verordening Gegevensbescherming); aan de leverancier wordt gevraagd om zijn kennis en ervaring inzake privacy en gegevensbescherming aan te tonen via volgende documenten: - De leverancier vult de verplichte vragenlijst volledig in (zie bijlage ‘Vragenlijst voor leverancier’). Hiermede krijgt de opdrachtgever (verwerkingsverantwoordelijke) van de leverancier (verwerker) een stand van zake over de GDPR/AVG voortgang binnen zijn bedrijf. Welke technische en organisatorische maatregelen zijn er al genomen, hoe worden de vertrouwelijke persoonsgegevens behandeld? (zie ook verwerkingsleidraad in bijlage) - Verdere vereisten zijn opgenomen in het “hoofdstuk III technische bepalingen § Specifiek”.- De partij, aan wie het project toegewezen wordt, gaat akkoord met en zal de verwerkersovereenkomst (zie bijlage) verder aanvullen en afsluiten met de betrokken besturen (zie ook vraag 30 van de vragenlijst).- Vermelden van plaats van de server(s)
Technical capacity minimal level: 1. Minimum aan ervaring aan te tonen door middel van attest van goede uitvoering bij minimum 3 organisaties (of gemeenten/steden > 30.000 inwoners of 3 bedrijven met minimum 10.000 klanten) die wij mogen contacteren (met vermelding van gemeente/stad, contactpersoon, emailadres en tel.nr.).2. De leverancier moet voldoen aan de Europese wetgeving rond GDPR/AVG (General Data Protection Regulation / Algemene Verordening Gegevensbescherming); aan de leverancier wordt gevraagd om zijn kennis en ervaring inzake privacy en gegevensbescherming aan te tonen via volgende documenten: - De leverancier vult de verplichte vragenlijst volledig in (zie bijlage ‘Vragenlijst voor leverancier’). Hiermede krijgt de opdrachtgever (verwerkingsverantwoordelijke) van de leverancier (verwerker) een stand van zake over de GDPR/AVG voortgang binnen zijn bedrijf. Welke technische en organisatorische maatregelen zijn er al genomen, hoe worden de vertrouwelijke persoonsgegevens behandeld? (zie ook verwerkingsleidraad in bijlage) - Verdere vereisten zijn opgenomen in het “hoofdstuk III technische bepalingen § Specifiek”.- De partij, aan wie het project toegewezen wordt, gaat akkoord met en zal de verwerkersovereenkomst (zie bijlage) verder aanvullen en afsluiten met de betrokken besturen (zie ook vraag 30 van de vragenlijst).- Vermelden van plaats van de server(s)
|
|
GO!-21707/22904...
|
2021-506896 |
GENT GO! MPI De Oase Capa19 - Studieopdracht
|
24/02/2021 |
Open procedure
|
30/03/2021 |
CN
|
Description: Het opmaken van een ontwerp, het opmaken en indienen van een omgevingsvergunningsaanvraag, het opmaken van het uitvoeringsdossier, de aanbesteding en de controle op de uitvoering van de opdracht voor de uitbreiding van een schoolgebouw te 9000 Gent, Voskenslaan 362 overeenkomstig de opdrachtdocumenten en de toepasselijke wetgeving.
Publication number (TED):
Technical capacity minimal level: Klasse: N/A, Categorie: N/A
|
|
AWV O-Vl-PCO/COM/20...
|
2021-506906 |
Ondersteuning en uitwerking animatiefilmpje...
|
24/02/2021 |
Competitive procedure with negotiation
|
29/03/2021 |
CN
|
Description: Het voorwerp van de opdracht is de vormgeving van animatiefilmpjes te gebruiken in de externe communicatie van het Agentschap Wegen en Verkeer.
Publication number (TED):
Technical capacity minimal level: zie bestek
|
|
AQF (3p)-PPP0N3-360...
|
2021-506915 |
Het onderhoud van de groenvoorzienin...
|
24/02/2021 |
Open procedure
|
25/01/2021 |
STOP
|
Description: zie II.2.4
Publication number (TED):
|
|
Mol-PPP07D-2927...
|
2021-507034 |
Uitnodiging tot indienen offerte - Busvervoer buitenschoolse kinderopvang van 19/04/2021 tot 30/06/2022 - Vereenvoudigde onderhandelings...
|
24/02/2021 |
Competitive procedure with negotiation
|
18/03/2021 |
CN
|
Description: Perceel 1: kinderclub Krekeltje naar de scholen in het centrum van Mol en verschillende kinderclubs- woensdagwerking deel 1: Elke woensdagmiddag wordt volgende toer gereden: 11:30 vertrek aan kinderclub Krekeltje -> bus rijdt naar Rozenberg -> bus rijdt naar GO schrijvertje-> bus rijdt naar College -> bus rijdt naar Rijpad -> bus rijdt naar Rozenberg -> bus rijdt naar kinderclub Bieke -> bus rijdt naar kinderclub Krekeltje -> bus rijdt naar kinderclub Windekind -> bus rijdt naar kinderclub Baloe -> bus rijdt naar kinderclub Robbedoes -> bus rijdt naar kinderclub Windekind. Perceel 2: Busvervoer kinderclub Windekind naar school Achterbos en verschillende kinderclubs - woensdagwerking deel 2: elke woensdagmiddag wordt volgende toer gereden: 11:45 vertrek aan kinderclub Windekind -> bus rijdt school 'De Toren' -> bus rijdt naar kinderclub Windekind en zet daar de kinderen af -> bus rijdt naar kinderc...(zie opdrachtdocumenten)
Publication number (TED):
Technical capacity: 1. Geen bewijsstukken in het kader van technische bekwaamheid door de inschrijver toe te voegen
Technical capacity minimal level: 1. niet van toepassing
|
|
VPO-OMG_VPO_202...
|
2021-506957 |
Proces- en inhoudelijke ondersteuning bij de voorbereiding van de Omgevingsrappor...
|
24/02/2021 |
Simplified negotiated procedure with publicity
|
23/03/2021 |
CN
|
Description: Door recente wijziging van het Decreet houdende Algemene Bepalingen inzake Milieubeleid, kortweg DABM (BS 16/12/2020), wordt de milieurapportage (MIRA) vanaf 1/1/2021 “omgevormd naar een permanente rapportage inzake omgeving en waarin minstens ruimtelijke ordening wordt meegenomen” . Deze integratie spoort samen met de groeiende omgevingsuitdagingen en heeft als doel om het omgevingsbeleid wetenschappelijk te onderbouwen. Zoals MIRA blijft de omgevingsrapportage gebeuren aan de hand van drie deeltaken: toestandsbeschrijving, beleidsevaluatie en toekomstverkenning. Via analyse van kwantitatieve en kwalitatieve data en informatie, indicatoren en resultaten van ondersteunend onderzoek wordt de huidige en toekomstige toestand van de leefomgeving in Vlaanderen in kaart gebracht
Publication number (TED):
Technical capacity minimal level: Klasse: N/A, Categorie: N/A
|
|
Le FOREM-DMP190003...
|
2021-506975 |
Marché de services de formation : « Modules de formation en législation sociale »
|
24/02/2021 |
Open procedure
|
|
CAN
|
Description: Le présent marché a pour objet l’acquisition de services portant sur la dispense de modules de formation en législation sociale à des demandeurs d’emploi principalement mais aussi des travailleurs.
Publication number (TED):
|
|
PD VLB-ANB-TB-TOW-...
|
2021-506994 |
Parkonderhoud domein Ter Kerst te Hooglede
|
24/02/2021 |
Simplified negotiated procedure with publicity
|
22/03/2021 |
CN
|
Description: De opdracht "Parkonderhoud domein Ter Kerst te Hooglede" omvat in hoofdzaak volgende werkzaamheden: maaien, scheren van hagen, enz.
Meer info zie bestek.
Publication number (TED):
|
|
PD VLB-ANB-TB-TOW-...
|
2021-507004 |
Parkonderhoud Speelberg de Kosmos te Heuvelland
|
24/02/2021 |
Simplified negotiated procedure with publicity
|
22/03/2021 |
CN
|
Description: De opdracht "Parkonderhoud Speelberg de Kosmos te Heuvelland" omvat hoofdzakelijk volgende werkzaamheden: maaien, scheren van hagen, onkruidbestrijding, enz.
Meer info zie bestek.
Publication number (TED):
|
|
P&O-5.2/2021-50
|
2021-507036 |
Entretien des cuisines: Sécurité incendie et appareils Contrat d'entretien pour 4 ans
|
24/02/2021 |
Open procedure
|
27/03/2021 |
CN
|
Description: Entretien des appareils (Lot 1) et/ou des installations de sécurité incendie (Lot 2) dans les différentes cuisines des bâtiments du SPF Affaires étrangères, telles que visées au point 7 du présent cahier spécial des charges, qui débutera le troisième jour ouvrable suivant la date de notification de la conclusion du marché, pour une durée de 48 mois ; par la suite, fourniture de pièces d'usure, qui seront facturées à un prix préférentiel conformément au tarif annexé, pendant les périodes prévues pour l'entretien et donc, sans facturation d'une main-d'œuvre supplémentaire ou de frais de déplacement. S’y ajouteront les réparations, les remplacements de pièces de rechange et toute intervention autre que l'entretien, afin de garantir le bon fonctionnement ou la conformité. À cette fin, un devis établi sur la base d'un tarif préférentiel sera soumis pour approbation. Enfin, il conviendra d'être disponible pour des interventions complémentaires, en dehors du contrôle et de l’entretien prévus dans le présent cahier spécial des charges, et de s'engager à exécuter des réparations sur demande de l'utilisateur dans les délais les plus courts possibles et, en cas d'urgence, dans un délai maximal de 24 heures. Les frais de déplacement, les heures de travail et le matériel utilisé peuvent être facturés distinctement à un tarif préférentiel.
Publication number (TED):
|
|
MRMP-S/S-21SS50...
|
2021-506989 |
Marché pluriannuel à bordereau de prix avec un médecin généraliste ayant une formation complémentaire en médecine nutritionnelle pour l’Hôpital Militaire Reine Astrid
|
24/02/2021 |
Procedure involving negotiations
|
29/03/2021 |
PIN+CFC
|
Description: Marché pluriannuel à bordereau de prix avec un médecin généraliste ayant une formation complémentaire en médecine nutritionnelle pour l’Hôpital Militaire Reine Astrid
Publication number (TED):
|
|
MRMP-S/S-21SS50...
|
2021-506996 |
Marché pluriannuel à bordereau de prix avec des médecins généralistes ayant une formation complémentaire en médecine du sport pour le Centre de Médecine Physique et Revalidation de l’Hôpital Militaire Reine Astrid
|
24/02/2021 |
Procedure involving negotiations
|
29/03/2021 |
PIN+CFC
|
Description: Marché pluriannuel à bordereau de prix avec des médecins généralistes ayant une formation complémentaire en médecine du sport pour le Centre de Médecine Physique et Revalidation de l’Hôpital Militaire Reine Astrid
Publication number (TED):
|
|
Merksplas-PPP00...
|
2021-507069 |
Dienstverlening...
|
24/02/2021 |
Open procedure
|
30/03/2021 |
CN
|
Description: zie II.2.4
Publication number (TED):
Technical capacity: 1. Een lijst van de voornaamste diensten (min. 2) die gedurende de laatste drie jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag, de datum en de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren.2. De studie- en beroepskwalificaties van de dienstverlener.
Technical capacity minimal level: 1. de diensten worden aangetood door attesten die de bevoegde autoriteit afgeeft of medeondertekent of in het geval van diesten voor een particuliere afnemer, door attesten van de afnemer of, bij ontstentenis, eenvoudigweg door een verklaring van de dienstverlener.2. de kwalificaties van de mensen die zullen ingezet worden voor het uitvoeren van de opdracht.
|
|
Wielsbeke-AGB-1...
|
2021-507037 |
Levering van dranken ten behoeve van gemeentelijke gebouwen en diensten
|
24/02/2021 |
Simplified negotiated procedure with publicity
|
31/03/2021 |
CN
|
Description: Levering van dranken in het kader van de uitbating van verschillende drankgelegenheden in gemeentelijke infrastructuur voor een periode van vijf jaar.
De levering van dranken in het kader van de uitbating van verschillende drankgelegenheden in gemeentelijke infrastructuur voor een periode van vijf jaar, houdt enerzijds de belevering van dranken in en anderzijds diensten als het ter beschikking stellen van bierkoelers, debietinstallaties en frigo’s voor deze gebouwen en diensten.
Publication number (TED):
|
|
CPAS de Soignies-001-20...
|
2021-507091 |
Marché de services - Auteur de projet pour l'étude et le suivi d'exécution de l’aménagement intérieur et extérieur de la crèche.
|
25/02/2021 |
Simplified negotiated procedure with publicity
|
22/03/2021 |
CN
|
Description: la désignation par le CPAS, via marchés publics de service, d’un auteur de projet (un bureau d’étude polyvalent) chargé de la poursuite de la conception et des aménagements du gros œuvre en crèche ainsi que du 1er niveau existant au-dessus de la maison de repos et de l’entreprise ou des entreprises de construction. Cette mission débuterait pendant le temps de la construction du gros œuvre fermé.
La mission confiée portera sur la reprise du gros œuvre, les aménagements intérieurs et extérieurs, la stabilité, le cloisonnement, la prévention incendie et les techniques spéciales ainsi que la PEB ainsi que l’appel et la désignation de l’entreprise ou des entreprises de construction. Cette étape sera orchestrée conjointement par les services techniques et administratifs (marchés publics) des deux institutions mais c’est en finalité le CPAS qui passera le marché dès lors qu’il est le bénéficiaire final du produit du marché, en tant que gestionnaire de la crèche et propriétaire du site.
la suite du marché consistera en la construction proprement-dite sous la direction de l’auteur de projet. Il s’agira pour les services du CPAS en collaboration étroite avec ceux de la Ville suivre la bonne exécution du chantier d’aménagement du futur site tant les aménagements intérieurs qu’extérieurs.
La mission comprendra également les études de stabilité, la conception et la réalisation des cloisonnements, la prévention incendie, la PEB et les techniques spéciales. Le bureau sera également chargé de la rédaction des cahiers des charges indispensables à la désignation du ou des entreprises chargées de la réalisation des travaux. Il sera également chargé du suivi de chantier sous le contrôle du CPAS en collaboration avec les services techniques de la Ville.
Le marché a pour objet l’élaboration du projet ,la description administrative et technique des travaux, les demandes d’autorisation éventuelles, la gestion du dossier d’exécution conformément aux Marchés publics et le contrôle d’exécution des travaux pour ce qui concerne les aménagements intérieurs et extérieurs de la crèche.
Les aménagements intérieurs et extérieurs devront être conçus en parallèle de la phase de construction du gros œuvre fermé sans attendre la réception provisoire. L’auteur de projet assurera la coordination générale des travaux entre les différentes phases.
Publication number (TED):
|
|